ZAPRASZAMY DO KONTAKU! ZNAJDZIESZ NAS W CZTERECH MIASTACH
e-Doręczenia dla przedsiębiorców
To usługa, która pozwala na elektroniczne wysyłanie i odbieranie korespondencji, z mocą prawną równą listowi poleconemu za potwierdzeniem odbioru. Można wysyłać i odbierać elektroniczne "listy polecone" codziennie, o dowolnej porze i z dowolnego miejsca, korzystając z różnych urządzeń, takich jak komputer, tablet czy smartfon.
Firmy zarejestrowane w CEIDG oraz w KRS korzystają ze skrzynki do e-Doręczeń w Koncie Przedsiębiorcy na Biznes.gov.pl. Administracja publiczna, urzędy centralne ( ZUS i KRUS) i jednostki samorządu terytorialnego zaczną posługiwać się już 1 października 2024 roku.
Od kiedy przedsiębiorca musi mieć skrzynkę do e-Doręczeń?
Termin ten zależy od rejestracji firmy w KRS lub w CEIDG
firmy, które będą rejestrować działalność w CEIDG od 1 stycznia 2025 roku, a w KRS od 1 października 2024 roku, założą skrzynki do e-Doręczeń podczas rejestracji;
firmy, które zarejestrowały lub zarejestrują działalność w CEIDG do 31 grudnia 2024 roku, muszą mieć adres do e- Doręczeń do 30 września 2026 roku;
firmy, które zarejestrowały lub zarejestrują działalność w KRS do 30 września 2024 roku, muszą mieć adres do e-Doręczeń od 1 stycznia 2025 roku.
Na stronie www.biznes.gov.pl złożysz wniosek przez Internet, podpisując go profilem zaufanym, podpisem kwalifikowanym, pieczęcią elektroniczną lub e-dowodem.
WIEDZA I WSPARCIE
POTRZEBUJESZ WSPARCIA KSIĘGOWEGO?
SPRAWDŹ NASZE USŁUGI Z PEŁNEGO ZAKRESU OBSŁUGI KSIĘGOWEJ